SFO - Praktisk information

• Priser på SFO og fritidsklub

Find information om priser på SFO og fritidsklubber i Viborg Kommune her.

• Forældre information

Efter skoletid bliver alle de børn der går i SFO, tastet ind i vores Aula SFO
Via Aula skal forældre give besked omkring fravær. I skal b.la. til/ afmelde jeres barn i skoleferier, oplyse om legeaftaler og sygdom.
På ”opslagstavlen” i Aula er der mulighed for at se billeder fra de forskellige aktiviteter i SFO-tiden.
Har vi brug for at kontakter forældre vedrørende børn, kontakter vi enten over Aula eller telefonisk.

• Garderobe

Vi har fælles garderobe med indskolingen på Hammershøj Skole. Børnene får hver et rum og en kasse til deres garderobe.
Vi tilbringer meget tid udenfor derfor er det vigtigt, at børnene har tøj i deres garderobe, der passer til årstiden.
Der skal være ryddet op på børnenes garderober hver dag, og op til hver ferie skal garderoben være helt tømt.

• Mad i sfo

Morgenfritter.
Vi tilbyder morgenmad i tidsrummet fra kl. 6.15 - 7.3o og vi tilbyder: Havregrød, rugfras, havregryn, cornflakes, yoghurt, mælk og m.m.

Eftermiddagsmad.
Vi tilbyder eftermiddagsmad til alle børnene i tidsrummet fra kl. 14.30-15.00
Eftermiddagsmaden kan b.la. bestå af koldskål, suppe, yoghurt, pizza og meget andet. Der tilbydes også forskellige frugt. Hver tirsdag bager vi frisk brød til alle børnene.
Der indbetales penge til frugtkontoen. Det koster 5 kr. hver gang et barn spiser eftermiddagsmad.

• Månedsplan

Hver måned udsender vi en månedsplan på Aula. Her kan der følges med i, hvilke aktiviteter der er i SFOèn den pågældende måned. På månedsplanen kan der også være korte beskeder fra personalet.